tag:blogger.com,1999:blog-296683523407391828.post1107391585957441718..comments2023-11-02T15:11:31.976+02:00Comments on ΗΝΩΜΕΝΑ ΒΟΥΣΤΑΣΙΑ: Η επιφάνεια του Keiji MakinoUnknownnoreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-296683523407391828.post-54791884803814776652009-09-29T19:02:14.171+03:002009-09-29T19:02:14.171+03:00yosh' και σωςyosh' και σωςΤέλειος.https://www.blogger.com/profile/08914390125675996137noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-296683523407391828.post-60668696241938892172009-09-03T22:54:11.215+03:002009-09-03T22:54:11.215+03:00(ας κάνω λίγο το χοροδιδάσκαλο, μια και λείπουν οι...(ας κάνω λίγο το χοροδιδάσκαλο, μια και λείπουν οι βασικοί συντονιστές και μαέστροι)<br /><br /><br />...καταλαβαίνουμε μια διάσταση, γνωμών αλλά και συναισθημάτων, <br />δεν αφήνουμε όμως να χαλάσουν οι καρδιές μας γι' αυτό, <br />προχωράμε λοιπόν σ' άλλο ποστ...<br />χαλαρά, ναι, πάμε...weiter που λένε και οι Γερμανοί, go on οι Άγγλοι...παρακάτω λέμε...δεν κολλάμε!Λεόnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-296683523407391828.post-74453519290125285422009-09-03T21:58:06.630+03:002009-09-03T21:58:06.630+03:00...κι εκείνοι μαθαίνουν το μέλλον τους......κι εκείνοι μαθαίνουν το μέλλον τους...Λεόnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-296683523407391828.post-35089007040017276892009-09-03T20:35:38.469+03:002009-09-03T20:35:38.469+03:00Είναι βαθειά η μετατόπιση της αντιληπτικότητας μας...Είναι βαθειά η μετατόπιση της αντιληπτικότητας μας όταν ερχόμαστε σε επαφή με ανθρώπους που μεγάλωσαν με ένα τόσο διαφορετικό τρόπο αντίληψης από μας.Και όταν αφηνόμαστε να παρασυρθούμε ,μαθαίνουμε αυτά που δεν θυμόμαστε..HELIASTERhttps://www.blogger.com/profile/18421194387841436980noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-296683523407391828.post-18865574470407936302009-09-03T19:22:26.738+03:002009-09-03T19:22:26.738+03:00Πετεφρευέστατε σαν,
Παρακολουθώντας την ομιλία -σ...Πετεφρευέστατε σαν,<br /><br />Παρακολουθώντας την ομιλία -σε άπταιστα ελληνικά με γιαπωνέζικο ακσάν- της Κας Masako Kido (καθηγήτριας Ιστορίας της Βυζαντινής & Μεταβυζαντινής Τέχνης και της Ελληνικής γλώσσας στο Kyoritsu Women’s University του Tokyo, και μεταφράστρια της “Ερμηνείας της Ζωγραφικής Τέχνης ” του Διονυσίου εκ Φουρνά στα ιαπωνικά άκουσα για την ομοιότητα των Βυζαντινών ανθιβόλων με την θρησκευτική ζωγραφική του Σιντοϊσμού <br /><br />Συνεπώς δεν αναρωτιέμαι για τον φίλο σου.<br /><br />Τώρα μελετώ τις αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες του κειμένου σου περιδιαβαίνοντας την <b>υπέρογκη</b> ρώσικη ορθοδοξία:))))Γεώργιος Χοιροβοσκόςhttps://www.blogger.com/profile/03584992721163481705noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-296683523407391828.post-75309890795368003712009-09-03T17:14:14.079+03:002009-09-03T17:14:14.079+03:00Japan-Greece: 1-0
Ο Μακίνο μιλά ελληνικά;Japan-Greece: 1-0<br /><br />Ο Μακίνο μιλά ελληνικά;Λεόnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-296683523407391828.post-83770791162053906182009-09-03T16:56:21.720+03:002009-09-03T16:56:21.720+03:00Νταξ, κολοσσιαίο κείμενο, τι να λέμε τώρα.
Τι να ...Νταξ, κολοσσιαίο κείμενο, τι να λέμε τώρα.<br /><br />Τι να πω, ίσως πάλι να φταίει ότι κι εγώ θυμάμαι με πολύ βαθειά εκτίμηση τις γιαπωνέζες και τους γιαπωνέζους της ζωής μου.Sraoshahttps://www.blogger.com/profile/12286368577729004683noreply@blogger.com