tag:blogger.com,1999:blog-296683523407391828.post3354359114664906251..comments2023-11-02T15:11:31.976+02:00Comments on ΗΝΩΜΕΝΑ ΒΟΥΣΤΑΣΙΑ: ΜινιμαλισμοίUnknownnoreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-296683523407391828.post-61533235229646026892010-05-31T11:48:22.239+03:002010-05-31T11:48:22.239+03:00εγω παντως τα ειχα συνδέσει, το δεξι με την παλια ...εγω παντως τα ειχα συνδέσει, το δεξι με την παλια διαθηκη, το αριστερο με την καινή και το τριτο το μακρύτερο με τας θεολογικας ερμηνειας και ετσι εμεινα αναμαρτητος.Γουφhttps://www.blogger.com/profile/08820215093075757405noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-296683523407391828.post-19890907651036462722010-05-28T07:32:29.779+03:002010-05-28T07:32:29.779+03:00Είστε προδήλως νέα παιδιά και βιώνετε την δικη σας...Είστε προδήλως νέα παιδιά και βιώνετε την δικη σας διέγερση, αλλοιώς θα ξέρατε πως όποιος αισθάνθηκε ηδονή και δεν τον έλεγαν Καβάφη, εχει εξαφανιστεί από την νεοελληνική γραμματολογία, με το αιτιολογικό της συμπαθητικής γραφής. Εκτοτε (τουλάχιστον τοποθετήσατε ορθότατα μεταξύ 1919-1923 την έναρξη) την περνάμε μπέικα, με λακριντί, καψούρα και άκεφο αυνανισμό, που συνήθως τον εκφράζουμε υπό την δέσμη εκφράσεων που περιέχουν την λέξη "παχειά" (=τράβα καμιά παχιά κλπ)<br />Γυναίκες, μετά την τελευταία επίσκεψη του Ηρακλέους στις Αμαζόνες, δεν αναφέρονται στην ελληνική ιστορία. Συνήθως τα βγάζουμε πέρα με καμιά χιλιάδα παραλλαγών ναρκισσισμού ή ομοφυλοφιλίας.Α, ξέρω κι έναν πούστη...<br />Δϋτη, να σχολιάζουμε εδώ, να αφήνουμε καθαρό το πατάκι στο σπιτικό του, οικογενειάρχης άνθρωπος.ΠΕΤΕΦΡΗΣhttps://www.blogger.com/profile/08944963232976375621noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-296683523407391828.post-71779203301652747082010-05-28T00:04:17.339+03:002010-05-28T00:04:17.339+03:00Το θυμάμαι, το θυμάμαι. Έχει ψωμί το θέμα.
Το πρό...Το θυμάμαι, το θυμάμαι. Έχει ψωμί το θέμα.<br /><br />Το πρόβλημα με τα παράλληλα μπλογκ, φοβάμαι, είναι ότι μερικές φορές (όπως στο ποστ περί καθαριότητας, ας πούμε) πρέπει να παρακολουθείς δύο παράλληλες συζητήσεις... Αλλά, εγώ δεν γκρίνιαξα για την εγκατάλειψη των Βουστασίων; Καλά να πάθω. :)δύτης των νιπτήρωνhttps://www.blogger.com/profile/05789067909452074720noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-296683523407391828.post-86280966191142020302010-05-28T00:00:51.782+03:002010-05-28T00:00:51.782+03:00Σχολιάζετε όπου θέλετε.
Μάλλον έχετε δίκιο για το...Σχολιάζετε όπου θέλετε.<br /><br />Μάλλον έχετε δίκιο για το ζεύγος διέγερση-ηδονή. Άλλωστε γκρίνιαξα κι εγώ για το θέμα <a href="http://sraosha2.blogspot.com/2010/05/blog-post_02.html" rel="nofollow">εδώ</a>.Sraoshahttps://www.blogger.com/profile/12286368577729004683noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-296683523407391828.post-50256284404936736112010-05-27T23:56:50.454+03:002010-05-27T23:56:50.454+03:00Έτσι παρεμπιπτόντως, συγκινήθηκα που διάβασα για τ...Έτσι παρεμπιπτόντως, συγκινήθηκα που διάβασα για την "μπλε ιστορία". Πόσοι να κατάλαβαν άραγε;<br /><br />"Η ηδονή είναι αποδεκτή, η διέγερση ίσως όχι". Αυτό με βάζει σε σκέψεις. Σήμερα, εδώ, μάλλον ισχύει το αντίθετο θα έλεγα. Επιστροφή στο ελληνιστικό μυθιστόρημα (Δάφνις και Χλόη);<br /><br />Και, τέλος, πού να σχολιάζουμε τέλος πάντων; εδώ ή στο άλλο; Αρχίζει να γίνεται λίγο δύσχρηστο το σύστημα, φοβάμαι -βεβαίως, ξά σας, που λένε και στην Κρήτη, αλλά λέω το παράπονό μου...δύτης των νιπτήρωνhttps://www.blogger.com/profile/05789067909452074720noreply@blogger.com