23/11/09

Εικόνες

Image Hosted by ImageShack.us

Ο ήλιος στο παραθύρι, αντανακλάται ο ψευδής εαυτός!

Image Hosted by ImageShack.us

Κοντά στη στεριά.

Image Hosted by ImageShack.us

Μας βλέπουν.

Image Hosted by ImageShack.us

Κινέζικο φτωχικό…

Image Hosted by ImageShack.us

Η θέα από το σπίτι ενός φίλου του Πετεφρή!


Image Hosted by ImageShack.us

Η κρεβατίνα


Image Hosted by ImageShack.us

Φάβα…με μπόλικο κρομμύδι και μονοξυλίτη.

Image Hosted by ImageShack.us

Πολύ-χρωμο μαύρο!


Image Hosted by ImageShack.us

Λεπτομέρεια


Image Hosted by ImageShack.us

Ξυλοδεσιά


Image Hosted by ImageShack.us

Κάδρο στο περίπου.


Image Hosted by ImageShack.us

Ο όφιδας

13 σχόλια:

χ.ζ. είπε...

παπαπα, πάρτο φίδι από δω μεσημεριάτικα!

kukuzelis είπε...

Κατεβαίνοντας το ποστ σκεφτόμουν ποιος να το 'γραψε άραγε; Πού είναι αυτά τα υγρά τοπία; Το "ενός φίλου του Πετεφρή" δεν βοήθησε, αν και θα έπρεπε. Η ξυλοδεσιά με μπέρδεψε. Το φιδάκι με μπέρδεψε περισσότερο. Ένα εκατοστό χαμηλότερα το αίνιγμα λύθηκε. Εκ των υστέρων, απορία προκαλεί η απορία μου. Τα καταφέρνετε και με τα φίδια εκεί πάνω, ε;

Γεώργιος Χοιροβοσκός είπε...

χ.ζ.
Ασφαλώς αστειεύεστε.Δεν είναι τυχαίο πως στον Βιβλικό "μύθο" ο Εωσφόρος, αυτός που γνωρίζει τα πάντα, υποδύεται το φίδι. Εξ άλλου, ο μικρός ελαφιάτης "Τουήτυ" είναι τόσο χαριτωμένος. Τον χαϊδευα αφού μου φίλησε την μύτη με την διχαλωτή γλωσσίτσα του για να με γνωρίσει κι αυτός σφιγγότανε απο την χαρά του στο χέρι μου:)

kukuzeli,
Mε τα φίδια εκεί πάνω τα καταφέρνουμε. Εδώ κάτω, μας ζώνουνε τα φίδια;-)

Ανώνυμος είπε...

Σιγά μην είχε δηλητήριο το φιδάκι...

Γεώργιος Χοιροβοσκός είπε...

O ελαφιάτης δεν είναι δηλητηριώδης ανώνυμε.

Γουφ είπε...

aαυτό είναι
΄΄το φιδάκι ο Διαμαντής΄΄
που
''όύτε τρωει, ούτε πίνει ουτε κοιμάται''?

Ανώνυμος είπε...

orees foto by the way, san monastiri ena prama!

χ.ζ. είπε...

Εντάξει, έβγαλα και τα τελευταία άντερά μου μετά τις απαραίτητες διευκρινίσεις. Ευχαριστώ!
:)))

Αντώνης είπε...

Στην πρώτη φωτογραφτία το παράθυρο που αντανακλάται ο Ήλιος είναι του δωματίου μου. Και έχει θέα την δεύτερη φωτοφτραφία. Από τότε που έχασα το φως μου έχω να τα δω. Τώρα μένω σε ανήλιαγο υπόγειο στην βορινή πλευρά με θέα δυό κατσίκες που ούτε αυτές βλέπω. Τις ακούω μονάχα όταν πίνουν νερό. Δεν ξέρω καν αν είναι κατσίκες ή... κάτι άλλο...

Γεώργιος Χοιροβοσκός είπε...

Αντώνη,
Του σοφού οι οφθαλμοί είναι εν τη κεφαλή αυτού, ο δε άφρων περιπατεί εν τω σκότει. πλήν εγώ εγνώρισα έτι ότι έν συνάντημα θέλει συναντήσει εις πάντας τούτους.

Αντώνης είπε...

Δεν έχετε χιούμορ. Εγώ έχω. Αν και τυφλός. (Εδώ και 7 χρόνια)

faraona είπε...

Tυχερέ!
Χαίρομαι μ αυτά που ειδαν τα Μάτια σου.
Νάσαι καλά.

Γεώργιος Χοιροβοσκός είπε...

Φαραώνα,

Θάταν ακόμα καλύτερα άν ήμασταν μαζί με τον Πετεφρούκο και την δυνατότητα του να ενσωματώνει στον συλλογικό μύθο την παρουσία των ταβάδων, της φάβας, τις ξυλοδεσιές και τους όφιδες με μικρές δόσεις αληθείας μογγολικών παραμυθιών.

Οι φίλοι του, ξέρεις, δεν συμπαθούν τους θρηκευάμενους,τους διανοούμενους, και γενικά τους συνταξιούχους νεστοριοαρειανείζοντες. Για αυτό και μαστορεύουν καλό τραχανά.