16/5/09

Πετεφρής: ραντεβού με την Έμπνευση


































17 σχόλια:

anepidoti είπε...

μάλλον την μαχαίρωσες...
καλημέρα!

kukuzelis είπε...

Επιτέλους μια ματιά στο εργαστήρι του συγγραφέα. Κρατάω πισινή όμως. Μπορεί να είναι Το Χρέος που σου μιλάει.

Γεώργιος Χοιροβοσκός είπε...

Χαϊρ ολσούν,

Απεικονίστε εικονοκλαστικά τον γνόφο της αγνωσίας, ίσως είναι το θέμα;

@koukouzelis
Ισως και νάναι τα χρέη στην Ε(υ)φορία
του καταθλιβέντος γραφέως... μουουουου.

Γουφ είπε...

α πα πα πα!
να προσέχες!
διοτι οπως ειπε και ο Παππους..

..ζητούντος αυτού της σελήνης τας οδούς
και τας περιφοράς είτ'άνω κεχηκότος
από της οροφής νύκτωρ γαλεώτης κατέχεσεν.....

μα πως σου διεφυγε, και το μετεφρασες, και το ανεβασες και επαιξες στο έργο...

Ανώνυμος είπε...

"Ο καλλιτέχνης πρέπει να προγραμματίζει τη ζωή του.
Ιδού το ακριβές πρόγραμμα των καθημερινών μου δραστηριοτήτων:
Έγερση:στις 7.18. Έμπνευση: από τις 10.23 ως τις 11.47. Γευματίζω στις 12.11 και σηκώνομαι από το τραπέζι στις 12.14.
Σωτήριος περίπατος με άλογο στο πάρκο μου, από τις 13.19 ως τις 14.53. Νέα έμπνευση από τις 15.12 ως τις 16.07" - Ερίκ Σατί
απλά μου το θύμισε ο τίτλος ;-Ρ

HELIASTER είπε...

Έμένα μου συμπεριφέρεται χειρότερα γιατί πάω μονίμως καθυστερημένος στα ραντεβού μαζί της.Ενίοτε με χτυπά κατακέφαλα στις πιό άχαρες στιγμές για απλή αντεκδίκηση και γιαυτό την αγνοώ επιτηδευμένα σαν να μην υπάρχει.Παραταύτα εριστική διεκδικεί αποκλειστικότητες χωρίς να τις προσφέρει απ`ότι μόλις είδα...Γαμώτο...

Old Boy είπε...

Λίγο πιο πίσω να είχε τοποθετηθεί ο φακός θα είχε απαθανατισθεί κι Εκείνη.

nik-athenian είπε...

Όταν με επιμονή ψάχνεις σίγουρα θα βρεις κάτι.
Όταν βέβαια βρεις κάτι με τη βοήθεια της έμπνευσης δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα πρόκειται για το κάτι που έψαχνες.

Φαίδρα Φις είπε...

αυτό σημαίνει πως ήρθε
τρομακτικά συνεπής!

κρατήστε μου και μένα
μια φωτό

θέλω να τη δω!

μετά την παρέλευση
ολίγων δεύτερων
καλέστε άμεσα το 166

θα το χρειαστώ οπωσδήποτε

γεράσιμος μπερεκέτης είπε...

Και ανάδρομα παίζει.....

Φαίδρα Φις είπε...

Πετεφρή,
γιατί κοιτάζετε προς τα πάνω??

ΠΕΤΕΦΡΗΣ είπε...

@Ανεπίδοτη, μη γελοιοποιούμε τα πάντα...

@Κουκουζέλη, στα μέρη μου, το Δέος το λέμε και Χρέος...

@Χοιροβοσκέ, κρύβε λόγια αγόρι μου.

@Γούφα, εσύ κι οι μύλοι σου( δηλαδή εσύ και η Milly σου)

@Throgos σωστά. Και ο Σατί μας δουλεύει βέβαια.

@Heliaster ,έμπνευση που δεν έρχεται εκτός ώρας και προθεσμιών, μάλλον γιά κοινωνική συνείδηση μου μοιάζει...

@Οldie, πρόσεξες βέβαια ότι όλος ο διάλογος αφορά την παράκλησή της να γίνει εμφανής και την προσπάθειά μου να την κρατήσω στην ιερή της σαλαμούρα...

@Νικ, αυτή είναι η βασική ιδέα!

@Φαίδρα, δεν θα σας το κάμω αυτό το χουνέρι. Οσο γιά το "κοιτάζω επάνω" παραπλάνητικό είναι (έχω βάλει ένα καθρεφτάκι στο ταβάνι)

@Μπερεκιέτ, αμάν εσείς οι μουσικοί χαρακτήρες! Οντως, πιό σωστό μοιάζει ανάποδα. Αλλά και πιό απειλητικό.

anepidoti είπε...

καμμία τέτοια διάθεσις...
απορώ για την ερμηνεία...
διευκρινίζω πως ουδόλως αστειευόμουν και το μαχαίρι είχε θετικότατη σημασία για μένα...

ΠΕΤΕΦΡΗΣ είπε...

Ανεπίδοτος ύπαρξη,αστειεύτηκα! την δική μου γελοιότητα εννοώ! δεν ξέρω πόσο μαχαιρωμένη μπορεί να είναι η Κυρά, που μόλις με στόλισε με αυστηρές επιπλήξεις.Γι΄αυτό και δεν ήβαλα λεζάντες. Αυτή δεν ήτον έμπνευση-η Ξανθίππη ήτον!

Ανώνυμος είπε...

τόση ασχήμια...

Ανώνυμος είπε...

Μου θυμήσατε αυτούς:
http://www.belvedere.at/jart/prj3/belvedere/main.jart?rel=en&content-id=1169655781754&reserve-mode=active

παραπομπή από το ιστολόγιο της http://autismos.blogspot.com/

Μόλυ

ΠΕΤΕΦΡΗΣ είπε...

@Ασκήμια, ασφαλώς. Αν ήμαν όμορφος θα ήμουν άλλη...

@Το είδα! δεν τον ήξερα τον Μέσερμιτ. Ευχαριστώ!