Η θρησκευτική διάσταση του κομμουνιστικού κινήματος. Ή η κομμουνιστική διάσταση του θρησκευτικού κινήματος, όπως προτιμάτε.
*
ΥΓ Στον πρώτο σύνδεσμο έχουν ενδιαφέρον και τα σχόλια. Ίσως απορήσει κανείς με το αρκτικόλεξο ΓΟΧ, που εμφανίζεται εκεί. Μάλλον πρόκειται για τους παλαιοημερολογίτες.
*
ΥΓ 2 Για τον δεύτερο σύνδεσμο: Έχει πλάκα το ότι βάζοντας στο google τους όρους αναζήτησης "Χουρμουζιάδης, σωστή σκέψη" πας κατευθείαν εκεί που θέλεις.
*
22/5/09
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
17 σχόλια:
αμαν!
και συ με τα πιτουρα ανακατέβεσαι μπρε κάπτεν!
Είπαμε: Cult.
cult "definitions [...] refer to a cohesive social group and their devotional beliefs or practices, which the surrounding population considers to be outside of mainstream cultures.
Ή, αν προτιμάς, καλτ.
Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί
Σε κάποια τηλεοπτική εκπομπή είναι καλεσμένη η Τασσώ Καββαδία. Η οικοδέσποινα παρατηρεί πως, αν και τυποποιήθηκε σε ρόλους κακιάς, είναι από τις καλτ φιγούρες του ελληνικού σινεμά.
Η Καββαδία δεν αντιδρά στο κοπλιμέντο, αντίθετα δείχνει μάλλον αμήχανη, αν όχι ελαφρά θιγμένη, όσο επιτρέπουν οι καλοί τρόποι.
Η οικοδέποινα κάτι αντιλαμβάνεται, εξηγεί, οπότε η Καββαδία ανακουφισμένη λέει, "Ααα, γιατί στα γερμανικά καλτ σημαίνει κρύος".
Στο πρόβλημα θρησκεία/κομμουνισμός Θα μπορούσε να υπάρξει, αν όχι λύση, πάντως διέξοδος με τη χρησιμοποίηση του κόμπακτ χειριστηρίου RoughTr-SC σε εφαρμογή (εννοείται!) wooser flow, αρκεί μόλις πατάς enter να πληκτρολογείς css formal assets κάτω δεξιά.
Όμως πάντοτε μαζεύουμε τις πυγολαμπίδες μας τελευταία στιγμή (κλασικό ελληνικό σύμπτωμα). Η πρόσβαση τότε στα R-Flex και T-Flex του Buster 567 χάνει πολύ σε ευκρίνεια, γι' αυτό και όλη αυτή η γκρίνια στα ελληνικά ιστολόγια σχετικά με τις παραμέτρους των Corporate Offensers.
ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΜΩΣ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΤΑ PIVOT-SPINERS! Τυπική παρεξήγηση, που αποτυπώνει συγκινητικά το Tikurilla North του ξεχασμένου Winethorp Molina.
Μην μου πείτε ότι δεν τα έλεγα, έτσι;
Παρόλο που θα συμφωνήσω με τον Γούφα, δεν μπορώ παρά να εντάξω το ποστ στην κατηγορία συλλογής υλικού για μία σύγχρονη (μέχρι να παλιώσει κι αυτή) λαογραφία.
Γούφα, Μπερεκέτη, φοβάστε αμφότεροι ότι θα με φάνε οι κότες;
Μπερεκέτη, οι λαογραφίες παρέρχονται, το υλικό επιμένει. Έμφαση στο υλικό λοιπόν.
Ευγένιε Ραμίρεζ, εσύ είπες και ελάλησες. Όμως "πολλοί προφήται και δίκαιοι επεθύμησαν [...] ακούσαι α ακούετε και ουκ ήκουσαν".
Σοβαρά τώρα. Πώς δίνεις έμφαση στο υλικό; Δηλαδή ο λαογράφος δεν δίνει σε πρώτη φάση έμφαση στο υλικό; Δεν εστιάζει αρχικά, και μετά παρουσιάζει και αναλύει; Εσύ τι διαφορετικό έκανες; Μας ενημέρωσες, απλώς, σήμερα για κάτι που έγινε χθες και που μπορεί να είμασταν ενημερωμένοι και από μόνοι μας; Αυτό μόνο; Κι όμως όχι. Διότι δεν έδωσες απλώς έμφαση στο υλικό, αντιθέτως το ανέλυσες και υπερβαίνοντας τις προφανείς κατηγορίες έφτιαξες μιαν άλλη κοινή και για τις δύο περιπτώσεις. Αντιμετώπισες το φαινόμενο ανθρωπολογικά σε ότι αφορά στην αναγκαιότητα εκδήλωσής του και ειδικότερα λαογραφικά σε ότι αφορά την πρακτική και τα λεξιλόγια. Περιορίστηκες φαινομενικά στην συλλογή του υλικού και υπομειδιώντας υπονόησες τα υπόλοιπα. Επειδή είσαι τεμπελάκος. Και γι αυτό έγινες μπλόγκερ, για να αποφεύγεις διαρκώς το δύσκολον μέρος του διδακτορικού.
"Τα παίρνεις όλα πολύ στα σοβαρά, είπε ο παλιάτσος στον ληστή".
Τα παιχνίδια, τα υπομειδιάματα, οι συνειρμοί (όρος που προτιμώ) είναι ανοιχτά από παντού. Αερίζονται καλά, ακόμα κι όταν γίνονται λάθος. Και δίνουν εύκολα τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει κανείς το "υλικό" τους κατά βούληση. Τα διδακτορικά από την άλλη, για το δικό μου μυαλό, δεν είναι τίποτα περισσότερο από αναγκαίο κακό. Υπογράμμισα το αναγκαίο για να τονίσω ότι τα θεωρώ απαραίτητα. Όμως η επιδιωκόμενη σαφήνεια των ερωτημάτων και των απαντήσεων, όταν δεν με ενοχλούν με καταθλίβουν. Άσε που δεν μου αρέσει το γεγονός ότι είναι χρήσιμα (πρώτ' απ όλα για την καριέρα εκείνων που μπήκαν στον κόπο να τα γράψουν). Τα καλά διδακτορικά, εκτός από δύσκολο και χρονοβόρο για να γραφτούν, είναι και περίκλειστα συνήθως, ή τουλάχιστον αυτό φιλοδοξούν, κάτι που πολύ με απωθεί. Τα αφήνω λοιπόν σε άλλους με καλύτερο χαρακτήρα, μεγαλύτερη υπομονή και λιγότερη κλειστοφοβία από μένα (σε σένα πχ). Τεμπελάκος ναι! αλλά μην υποτιμάς τον κόπο που χρειάζεται (όχι πάντα βέβαια) για να βάλει κανείς δυο τρία πράγματα, ανεπεξέργαστα έστω, πλάι πλάι. Τέλος, όπως θα έπρεπε να γνωρίζεις, έχω ενημερώσει εγκαίρως τις αρχές ότι "εγώ δεν είμαι μπλόγκερ".
*
Δεν μου απάντησες όμως, φοβάσαι ότι θα με φάνε οι κότες;
Ναι, ναι δεν είσαι μπλόγκερ, όπως "η Ορθοδοξία δεν είναι θρησκεία".
Το τεμπελάκος το λέω τιμητικά, διότι συμφωνώ και επαυξάνω (11 χρόνια και δεν το 'χω τελειώσει το ρημάδι το διδακτορικό μου). Άλλωστε, η επιστήμη βρίσκεται και στις ώες των χειρογράφων. Εσύ, εγώ, εμείς, στις ώες των γεγονότων.... να πάρει η ευχή, ώες, αυγά, κότες, πίτουρα.... πάλι στον Γούφα πέσαμε.
Και για να μην παραλείψω να απαντήσω στο επίμονο ερώτημά σου:
Οι κότες τρώνε από τα ίδια τους τα αυγά μέχρι και πλαστικές σακούλες. Μπλογκολαογράφους τεμπελάκους ανακατεμένους σε πίτουρα δεν τρώνε. Απλώς, να έχεις μαζί σου ταυτότητα.
Η δημοκρατία δεν μπορεί να επιβληθεί, παρά εξαρτάται από την ευγένεια των ψυχών μας.
Τουτέστιν, χέσε ψηλά και αγνάντευε.
Διαβάζοντας τα άρθρα μου ήρθαν δυο πράγματα στο μυαλό:
- Η ιστορία με το θέατρο (Φάις)και
- Η σκηνή του λιθοβολισμού στη ζωή του Μπράιαν.
Η ορθοδοξία όμως, σε αντίθεση με τους κομμουνιστάς, είναι παντού.
Μπα, μάλλον οι άσχετοι σχετικοί βρίσκονται παντού (μια μεγάλη εθνική μας παράδοση).
Δημοσίευση σχολίου